döda mig!

japp.. har sååå in i nooordens ont i min tand.. vill bara ha smärtstillande.. ett tag blev jag nästan så galen så ja funta på att dra ut skiten.. men sen kom ja på att då skulle ja antagligen få jätte ont igen, + en förträffligt fin glugg längst fram i käften. .så den tanken blåste jag bort snabbt.. sedan har jag proppat i mig massa alvedon, men skiten hjälper inte.. så nu sitter jag och tycker jätte synd om mig själv.. ska äve lyckas skriva en svenskauppsats i typ 5 timmar imorrn också.. behövs nog något riktigt starkt.. en flaska vodka kanske bedövar.. men den tanken fick också försvinna, eftersom jag inte tror att uppsatsen blir så jäkla bra.. eller så blir den skitbra.. :P vem vet..

putta ihop Sverige lite hörru.. tycker de e ganska så långt till skogen.. ;) det är nte lätt när det är svårt.. men nu tycker jag att jag har sovit ensam alldeles för länge.. näsan 1 vecka vill säga.. har dock inte kunnat sova heller i o med att den jävla tanden väääärker sönder mig hela natten.. ska försöka att besöka tandis imorn igen och få något som lindrar smärtan faktiskt.. hoppas på något riktigt starkt, men antagligen så blir det alvedon och lite plast som är så himlans effektivt och lossnar efter 2 timmar.. men men.,. nu ska ja iaf gå o jämra mig lite för mamma och se om jag kan få lite respons, och att hon ska tycka synd om mig.. =)

have it! nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback