en solstråle i min annars så mörka vardag..

har man känt så förr att man går och väntar på ett telefonsamtal? ett telefonsamtal som förgyller hela ens dag.. det är underbart..=) ett sms som kanske bara består av 3 ord.. som tex; jag saknar dig.. det vämer otroligt verkligen.. eller att man pratar med varandra flera ggr om dagen.. bara för att höra vad man gör.. wohoo.. =)

grått o mulet ute, och jag är ensam hemma.. men han sprider ljus i min annars så mörka vardag..

igår åkte man till borås.. =) efter många timmar i tåg, lr ja, det kändes som många timmar men det var väl bara typ 2 timmar, så kom jag äntligen fram till borås.. efter en mycket otrligt jobbig resa med döva människor som skrek på varandra (japp jag menar allvar) och en ganska stor kvinna med kärleksproblem så kom jag äntligen fram.. fick åka lastbil för första gången i mitt liv också.. skitballt..;) blev hämtad på stationen med lastbil.. inte många som gör den entrén.. ;) men så vart jag där..

åkte runt lite och fixade lite grejjer.. sen åkte vi hem till christer.. urgulligt hus och jätte gullig familj.. jomen.. sen även en sväng te fidde för att kika på film.. där det bjöds på bugguppvisning.. mycke vackert..=)

hemresan idag gick bra, sov som en stock men vaknade dock av mina egna fötter som spratt te hela tiden.. men efter många om och men så vart jag hemma.. fan, tåget kosta 70 spänn.. typ 11 mil.. sn när ja kommer till vänersborg och ska ta bussen hem, dvs 4 mil, ja det skulle ju såklart kosta 80 spänn.. bussarna e ju störda. man har ju inte mer pengar som 18åring än som 16 åring.. fan.. båda studerar ju.. mycke dåligt tycker jag..

nog om det..

hade träning idag.. gick inte bra som vanligt nu på sista tiden..hade även ett djupt samtal med min tränare i sisådär 40 minuter.. utvecklingssamtal.. joman tackar.. jag fick frågan om det var något som tryckte mig, om jag inte mådde bra.. om jag hade något problem och så.. att jag verkade deprimerad.. och det fick mig att tänka.. syns det utåt? jag är inte samma gamla carro som jag var förr, det kan jag erkänna.. men att de syntes så väl.. som på innebandyn.. hmm.. fick mig en tankeställare, för att verkligen försöka tänka ut vad som var problemet. eller är problemet rättare sagt..


en sak vet jag iaf.. jag är ENORMT SKOLTRÖTT! orkar fasemej inte med skiten snart mer.. väntar bara på jullovet.. och på bättre tider.. jag väntar på studenten.. vill verkligen bli klar med skiten.. och att man har lite ämnen som man måste göra klart gör inte saken bättre.. pressen är hög just nu..


týdligen ledig imorgon.. vilket kom som en chock.. fick höra att vi inte hade någon gympa.. och på psykologin är det eget arbete.. så jag kan stanna hemma, och helt enkelt plugga hemma.. och jag SKA plugga.. fan, det blir aldrig till att man gör nåt.. men nu jälar..=) jaja..


nu ska jag in och sätta på nån bra film som jag kan somna till.. =)


och du är så söt när du sover, och jag pussar dig på kinden och somnar in i dina armar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback