fan fan fan..

jag säger som thåström.. fan fan fan.. idag var en sådan helvetisk dag, som man önska att man aldrig vaknat.. har mått så extremt pissigt.. vill bara gömma mig i ett hörn o sitta där.. en dag då alla jävla tankar bara kommer upp.. alla negativa, alla gamla.. och jag får inte plats med dom, så istället kommer dom ut med tårarna som jag så intensivt försöker hålla tillbaka.. ingen ser.. min självkänsla sjunker så otroligt..
låg i badkaret förut.. för nåra minuter så tänkte jag hur det skulle vara att bara falla ner under vattnet, o ligga där.. men sedan kände jag det att idioterna som får mig att må såhär är inte värda det.. dem är inte värda ett skit egentligen.. och jag ska vara stark och klättra upp från mitt djup.. blir bara så jävla nedstämd och känner mig värdelös av sånt här.. jag vill bara vara ifred nu..

nu behöver jag bara vännerna känner jag.. dom riktiga vännerna.. som jag litar på.. behöver vara med dom.. det är faktiskt dom som är ljuspunkten i mitt liv.. det är dom som jag verkligen inte kan förlora.. dem skiter i om jag kommer klockan 3 på natten och knackar på dörren med tårar blandat med mascara rinnandes nedför kinderna.. dom finns där.. och jag vet precis vart jag har mina närmaste vänner.

känner för att bara försvoinna.. om så för ett litet tag.. åka någonstans, med någon jag tycker om... någon jag litar på.. bara försvinna, utan något mål.. bara komma bort från alla bekymmer och tankar..försöka springa ifrån dom..

har vart mycket nu ett tag.. mycket svikande.. och jag blir bara förvirrad och förbannad.. och massa snack också.. ännu värre.. och kasta ut sig en massa förnedrande saker på fyllan.. jag blir förbannad.. o sen låtsas som inget har hänt.. gaah.. arg.. men whatever.. orkar inte ödsla mer energi på det.. på den.. det visar ju bara hur pass smart och ärlig och idiotisk någon kan vara..


jaavisst.. jag passar ibland.. det är ju bra.. att komma till mig när det känns så.. neför fan.. trött på sånt trams.. måste förstå att jag förtjänar bättre..

jaja.. nu ska lilla patetiska jag göra något bättre.. lägga mig i sängen.. mmm.. eller nej.. sitta kvar här o prata på msn.. så jag inte tänker alltför mycket på mitt just nu patetiska liv..


ciaoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback