i dare you to tell me..

hello.. are you still chasing the memories? come alive, there are thoughts so clear, you can never hide..

jepp.. idag ere fredag.. snart början skolan igen.. segt som aset.. börjar ju gött me uppsats-skrivning i Svenska B.. sen så ska en argumentation va klar till svenska C och ett psykologiarbete.. inte så jäkla kul men.. de e ju snart slut på skiten..=)o då börjar man plugga om.. haha..=)

var i götet idag, ganska onödigt för jag hittade såklart inte det jag letade efter.. vad letade jag egentligen efter? mitt hjärta?
nej.. jag letade faktiskt ny jacka.. när jag tillslut hittade en som jag absolut ville ha, ja då fanns den ju såååklart inte i min storlek.. inte någonstans i hela jävla göteborg.. blev så jädrans förbannad..;) men så fick ja en tjej till att ringa o fråga om jackan fanns i trollhättan.. jovisst fan fanns den där.. såklart.. hade lika gärna kunnat åka till trollhättan från första början.. mycket närmare.. och där kan jag köra bil också..=) haha
jaja.. så jag och lova kom inte hem förrän halv 7 idag.. så det har varit en intensiv dag måste jag säga.. och man är fruktansvärt trött i benen.. men men.. jag fick tillslut min jacka så..=)

så kom vi hem, och åkte direkt upp te ica och hanlade lite morötter, gurka och dipp.. inte helt fel de..=)  så vi satt vi och myste framför tvn. f.ramför idol.. jävla idol.. hur fan kan danny åka ut? fy fan.. cissi ska UT.. käpprätt ut.. men erik.. fy fan.. iadag fick man redigt me gåshud och tårar i ögonen.. så jäkla klockrent..  =)

match imorrn nu då.. så jäkla gött.. hemmamatch.. ska bli härligt..=) hoppas på vinst.. japps.. men laget vi möter e skitbra.. så vi får kämpa på som fasen.. men de gör vi.. ställer upp för laget..=) sen blire match för mig på söndag också.. ska va me i u-laget.. hhehe.. alltid lika kul..:P tror på vinst där.. har nog ganska så stor chans att vinna den serien.. men me a-laget tvekade jag lite, men va fasen vi kommer igång nu riktigt..=) så får se hur de går mot skoghall på lördag nu då..=)

så Carro ska vara riktigt duktig och vara nykter hela helgen.:=) o nej.. det är inte tråkigt, jag väljer det själv faktiskt.. o jag slipper ju tillbringa lördagen själv också.. gulligt..=) blir laga lite mat, o en jädrans massa filmer o mys.. haha.. ;) så jag ska nog inte klaga.. :P får ju finbesök.. ja mår ju bra på söndag iaf.. =)

nee.. nu ska ja in och fortsätta kolla på scream.. även fast man redan har sett den nåra ggr.. men fasen.. somnar nog till den ändå..=) gött de..

hade fint!! ///Carro 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback