jag o lovis

jag o lovis

när man som bäst behöver dom.. då finns dom där.. vännerna.. Lova är min klippa.. min axel att luta mig mot och gråta när jag behöver det... man inser det att vad som än händer, så finns vännerna vid ens sida.. och jag är oerhört tacksam för dom..

har idag inte gjort ett skit egentligen.. itne va jag skulle gjort.. jag skulle va duktig och plugga.. har jag gjort det? neej.. såklart inte.. jag har bara legat och möglat framför filmer, och lagat mat.. sen for man iväg te beccis en sväng.. ner till simhallen för att simma och sola.. det var supergott att simma verkligen.. ska iaf va duktig nu o försöka göra klar min argumentation om djurförsök.. vilket är ganska svårt.. men men.. prov kom jag på att jag har också.. på torsdag.. om miljögifter o grejjer.. fy fasen..

har även pratat me maria, som numera bor i karlstad.. har fått fram lite information om skolan, linjen och boendet till högskolan.. vill verkligen komma in i karlstad.. men vill även komma in vid kusten.. så som varberg eller liknande.. uuhh.. de kommer ruskigt snabbt detta.. och jag vill verkligen bli klar med skolan nuuu!!!!

jävla härlig vecka för mig nu iaf.. va ledig måndag, tisdag och så går jag i skolan imorrn.. typ 3 lektioner.. 2 lektioner på torsdag.. ledig fredag..=) ska även till tandis igen på fredag.. jag har blitt stammis där.. hehe.. ska fixa det sista så att tanden blir hel igen.. mycke bra.. så.. sen match efter det.. gött som aset.. =) ska försöka vinna. vilket inte e så troligt dock.. men men.. fest lördag också..:P

nu får ja gå.. ciaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback