men ingenting kan smälta frosten på min kind, mer än dina ord att du är min..

sitter och har fruktansvärt ont i tanden idag också.. nu är det inte nära till tången i förrådet.. men känslan av att det blir ganska fult me glugg får mig att låta bli.. galen blir jag!!!

har vart en ganska slapp dag idag.. förutom att pappa kom in helt galen o väckte mig imorse..
pappa: caroline, har inte du uppsatsskrivning idag?
Jag: jo.. vadå då?
pappa: klckan är över halv 8!

helvete sicken panik jag fick.. helst av allt hade jag velat tagit täcket över huvudet och somna om, men stark som jag var pallra jag mig upp och hastade iväg.. fick ta bilen eftersom bussen gick kvart i 8.. men jag var t.om framme före bussen i skolan.. hehe..=) nåjaa, fick sätta sig o förbereda sig inför den jäkla uppsatsen..
när jag ansåg mig färdig, kollade jag på klockan.. det hade inte gått mer än lite mer än 1 timme.. haha.. bra där.. skulle bara sitta i typ 5 timmar.. :P

fick åka hem sen ve 10.. inte helt fel.. =) fick sällskap me ståhl o erik i bilen hem.. shit.. jag förstår inte hur gossarna kan bo så helsikes långt ut i skogen.. fy satan.. men jag kom hem tillslut.. fick åka i iiiilfart till tandläkarn som plasta in tanden.. men fy fan.. de hjälper ju inte mot smärtan, dum som han va.. så nu sitter jag här o pinas igen.. skulle behöva en kram..

har även haft en del samtal me sötnosen idag.. det blir några om dagen.. alla lika störda..:P men de värmer, och trott eller ej så får det min tandvärk att försvinna liiiite.. =)
får se om han även kan få bort min tandvärk på fredag.. =) =) wihoo*

match på fredagen också.. seeegt.. klockan 8 på kvällen.. i molkom..typ vid filipstad.. fan va störande.. men men.. vad gör man inte för laget.. får se om man får med sig en chaffis också.. :P

ne.. ska fortsätta med att ta ut lite fakta om anorexia.. ska hålla mitt muntliga föredrag om det.. och vill få det så bra som möjligt.. =)


ett leende som kan rubba all världens smärta.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback