när och fjärran...

igår blev det mysig hemmakväll med vännorna mina! inte nån jävla match inte, fan lite pääs e ja fortfarande för att jag missade matchen!! =( jävla tandvärk!!! men idag mår jag lite bättre faktiskt.. känns som tanden har ramlat ur typ.. hahah.. men jag var hos tandis göran som satte två sprutor i käften på mig.. fy fan.. inte skönt.. och carro ville helst av allt typ smita iväg när göran kolllade bort, men var en duktig flicka och satt kvar med MP3n i högsta hugg och volym hög så det dånade.. göttans.. fick även veta att jag var ganska bra.. hade lyckats att gnissla sönder nerven i tanden.. så det blev lite borr här och lite borr där.. för att få ut nerven och dess grejjer som inte skulle va i tanden.. efter det besöket såg man dock ut som ett mongo med hängade läpp.. men va fan.. linte sängliggande med glass gjorde susen!! :P

igår vart det iaf skitmysigt.. haha.. idol, när och fjärran-spelet och vännerna.. och fidde o chrille med.. kan det bli bättre?? nåväl.. det var iaf stormbra.. :P får ta vara på stunderna med alla vännorna.. fick även en ny vän.. pissen.. pissen va riktigt galen.försökte äta upp mig typ.. men låg o kurra så gott i mitt knä senare.. pissen är en kattunge, för dom som inte förstår.. ;) jaja.. fick även spelat lite BUZZ vilket e skitsköj.. hahah.. men när och fjärran, njaa det är nog inget spel för oss iallafall..

söta becca fick ju frågan: vad är dte för något som man kastar i luften och som är böjt och kommer tillbaka till en igen?
becca svarade bra som hon va: det måste vara SAMURAJ! fy fan.. de va ganska skoj..
och sandra fick frågaN: vad är kebabkött gjort av för djur..
mu eller nöff säger sandra.. vilket båda e fel..
hon får ett antal ledtrådar av christer..
tänk på toalettpapper, typ mjukt som ett..
och sandra ser ut som ett frågetecken.. tillsut fick elli komma och stödja sandra i kampen om lite pengar.:P
jag och christer ägde ju ut dom andra.. eller jaa, christer ägde ut dom, och jag satt där som ett moraliskt stöd eftersom jag inte var nån höjdare i laget.. haha..=)

sen fick man hem och kolla på heartbreak hotel.. somna dock efter typ 30 minuter.. så tänkte ta upp kampen om att se klart den idag.. =)

match på G också.. med u-laget.. de e alltid lika kul.. hehe.. :P får ta lite ibu och metin, ibu --> metin.. alltså ibumetin.. =)  så jag kan springa utan att typ hacka sönder tanden.. :P skitbra..

önska mig lycka till.. nu blire gröt till frulle.. inte jävla gött dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback