och jag vill ha onsdagen igen..

min vecka gick väldigt väldigt snabbt.. från att det var lördag tills idag.. men onsdagen tar första pris..=) de va riktigt mysigt.. började dagen bra me att inte ha nån svenskalektion för lärarn va sjuker.. typiskt.. kunde tatt min sovmorgon där.. de vill säga dom 20 mintuterna extra ja kunde ha sovit.. sedan vart det matlagning.. MVG++ till mina bullar måste ja säga.. klarade ju att göra dom helt själv, o sedär sicka vackra pärlor de blev..=) sedan for de iväg te badet.. bad me idrott o hälsa B.. trodde de skulle va de värsta jag varit med om.. men det var ganska skoj ändå.. bortsett från att jag fick doppa hela huvudet så sminket var överallt där det inte skulle vara.. men jag överlevde det också.. sedan fick jag hem.. vänta i en oändlighet utanför morsans jobb, det vill säga 15 minuter, tills hon kom till bilen och vi åkte hem.. fick plocka iordning lite.. o sen fick ja finfrämmat.. =) sötnosen kom förbi.. hade vägarna förbi ja.. bara ca. 14 mil ifrån.. :P haha.. men gulligt iaf.. fyllde upp badkaret me vatten o skum, o lite tända ljus.. kan det bli mysigare? ne fy.. de va så mysigt.. =) sedan fick man ju bli lämnad ensam klockan 6 på morran.. de va ju tristare dock.. menjag var nöjd ändå.. =)

hopp.. torsdagen fick ja iväg till tandis igen.. där min bettskena låg klar.. det var det mest obekväma jag har haft i min mun.. fy fan.. så jag har försökt vara duktig att sova med den, men jag har inte lyckats bra.. varje morgon när jag har vaknat så har den legat i burken med locket på brevid sängen.. jag är så smart och tar ut den när jag sover.. :P de e ganska bra gjort..

igår (lördag) så hade vi ordnat överraskningsparty åt vår tränare som fyllde 40 år.. först åkte jag upp och kollade på herrarna som vann sin match överlägset med 3-0.. mycke stolt över dem.. :p sedan iväg te lokalen där festen skulle hållas.. efter nån timme och nåra cider så dök matti upp.. hur överraskad som helst.. han började ju t.om att gråta.. =) det kändes bra att han uppskattade tanken.. han va nog lite chockad eftersom han hade dukat upp o så hemma hos sig för att ha öppet hus.. men tji där fick han.. :P så där spenderade man hela kvällen me herrlaget, damlaget o så lite annat övrigt folk.. kvällen var väl helt OK.. sedan åkte man med bussen till bäckefors på natten.. så fick min papps va gullig o hämta mig där.. busschaffisen körde även på något.. lite skraj vart jag allt.. men men.. jag överlevde..

nu känner jag för att bara krypa ner i sängen o kolla på någon bra film.. känner på mig att den veckan kommer bli helvetisk jobbig.. känner det på mig.. den kommer va skitjobbig.. allt kommer va skitjobbigt förövrigt.. men men.. jag ska nog klara mig igenom denna också..

japp.. o så behöver jag skaffa ett tålamod, och stressa ner.. känner att jag går mig själv på nerverna just nu.. och även andra i min omgivning också kanske.. men jag är stressad.. inte bra inte bra.. så nu sk jag försöka lugna ner mig.. fr väl ha yoga hemma här själv ikväll..;)

hupphupp.. nu kilar ja iväg.. ciaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback