skräckfilm och myspys..

jepps.. ja ska INTE klaga på helgen.. absolut inte.. =) vart heeelt totalt underbart.. och jag känner mig gladare än någonsin.. känns som deppet bara blåst iväg någonstans.. någon fick iväg det, och gjorde mig glad.. NÅGON som förövrigt är ganska så underbar.. =)

på fredagen så hade ju ja o lova myst ner oss framför idol,efter en mycket krävande dag i götelaborg.. när idol var slut, och även morötterna och gurkan så lämnde Lovis mig ensam, och jag planerade att lägga mig tidigt så jag var pigg till matchen.. men ack där fick jag.. telefonen ringde både en, två o tre ggr..tillslut tappade jag räkningen.. men gulligt av dig att ringa iaf.. =) alltid lika kul att ligga o halvsova, och prata i telefon med någon som är full.. nej.. men tillslut så somnade jag iallafall.. spänd för morgondagen..

så var det lördag morgon och bilen tog mig till billingsfors.. satt först och kikade på herrarnas match.. sedan var det våran tur.. kalle kanin och christer som domare.. såg ionte ut att bli någon höjdare.. men ganska bra blev det tillslut.. mötte ett fruktansvärt bra lag och förlorade då.. och för en gångs skull så var jag inte grinig på förlusten.. dom var faktiskt ruskiga.. så.. spänd och förväntansfull körde jag typ rally hem.. nåväl, såfort mamma kollade bort.. fick hem och kasta mig in i duschen och även fräscha upp mig lite..
sedan blev det ju att hacka grönsaker te 100%.. de knackar på dörren.. och han kom in.. han var finare än jag kom ihåg från sist gång.. även om alkoholen var en liten bov i det hela då.. och jag blev lite blyg och borrade ner mig i grönsakerna.. eller inte..=) fick upp och hyra film.. lr filmer.. natten var ju ung.. blev an american haunting och the omen.. den första va inte så jäkla bra, men omen dög bra.. =) sedan blev de tacos för hela slanten.. myspys vare gott om, och jag klagar då inte på det.. fick även upp en sväng till wärs och kika på mina fina vänner som var utklädda och fulla..=) grattis tommy o carro som vann utklädningstävlingen.. hur jäkla bra som helst.. fick även skjutsa hem lite folk.. sen bar de hem och lite tv o mys..

upp idag, åt gröt, vilket inte e så gott.. men de e bra innan match.. skulle spela med U-laget idag.. de vill säga F14+4 a-lagsspelare.. mötte sunnanå.. värsta hatmatchen.ett riktigt BRÖTLAG e va dom e.. var väl förberedd.. målen började rulla in för båda lagen.. sunnanå var stora (tjocka)  allihopa, och körde över oss vid sargerna.. turmål för deras del.. vi fick in några riktiga klockrena mål.. slutade me 2 mål o 1 assist för min del idag.. inte fy skam.. men förlust även där.. men som sagt, vi spelar inte brötbandy..

så nu har lova vart här, var dock så trött så jag somnade och lova tröttnade på att jag var så osocial.. så hon vandrade hemåt.. läggdags tidigt idag för min del iaf.. en sak som e sääker..är även en bra film sen.. Gothika.. me like.. jaja.. nu ska ja kila iväg..

*och ditt leende är så klockrent*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback