this is a start of something good.. don´t you agree?

ledig idag.. eller jag tog mig ledigt eftersom jag hade typ en gympalektion och eget arbete på psykologin.. gympan e gött farlig den.. skridskor, naa tror inte mina leder pallar de.. o framförallt inte me riktiga hockeyspelare.. fy mig.. så jag bestämde mig för att inte vara med på den.. inget borås igår.. skulle stressat skiten ur mig.. men men.. jag står ju som första reserv till helgen.. ;) haha.. Han  är så underbar! skall ner till rådaskolan idag och snacka lite med deras rektor om eventuellt en enkät som några elever ska få svara på.. en om mobbning.. jepp.. duktig av mig.. ska även ta tag i resten av läxorna idag.. =) jag är riktigt duktig måste ja säga.. sen blire gym, och simning och maybee solning med min lille kattus.. :) gött det.. är riktigt skönt att simma nu när det är mörkt ute och dom tänder massa ljus o har mysig musik.. hihi..me like..

förövrigt så känner jag  mig lycklig.. =)  riktigt glad och pigg.. underbart..

på något sätt längtar jag tills december.. jul på liseberg.. med Han.. de e sååååå mysigt!!

ajaa.. ska kila o plugga lite nu.. duktig som jag är..

annars så e ja ganska glad att wärs fanns förra helgen.. o att mina kompisar tjata med mig dit.. en kväll som jag sent kommer glömma.. the start of something good.. =)

och du är så speciell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback