too little, too late..

så heter en låt av JoJo.. =) spelat match.. puuh.. de va kämpigt.. men jävlar vilken kul match.. trots att vi förlora så är jag faktiskt nöjd.. laginsats!! hade ju övertaget hur länge som helst.. mäkta stolt här.. men men.. de räckte inte helt ut.. vi vann ju skottstatestiken.. bra tycker jag..=) fick bara till en assist idag.. men det va ju bra ändå.. =) hihi.. är helt slut nu iaf..

annars så har min dag vart ganska härlig..=) började med att jag ringde o hoppades på att få lovas stöd när jag skulle prata med 7e klassarna.. hon ställde strongt upp.. fick fara till nordalskolan.. hade en trevlig pratstund med några gamla lärare..=) fick även enkäterna ifyllda.. gött de..

sen fick man iväg te kvarnis o va huur onyttiga som helst och köpa massa glass.. hemåt sedan och la oss framför en film.. vi kom tillslut fram till att vi skulle se skönheten och odjuret.. jag fällde ett par tårar där..haha.. va inte igår man såg filmen iaf!! sen raskt ivög till tandläkarn som skulle fixa med tanden igen.. gött att jag har bitit sönder den!! haha..=) så..  bra käkmuskler..:P  sedan hem te lova, bänkade framför en film som var otroligt lååångtråkig..

matchen.. som sagt.. gick ju ganska bra trots förlust.. men men..=nya tag till nästa match..=)

nu ska jag nattinatta.. efter mitt samtal till gulleputt först..;)

nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback