you are not alone..

im so sick of lovesongs.. håller helt med NeYo.. sitter i skolan och trökar.. håltimme i nåra timmar.. inte alltför skoj.. men men.. idag har man inte gjort mycket.. värsta seega dagen iaf..har iallafall kommit fram till att det blir en del plugg ikväll.. blir även ner och simma en sväng.. gött de. .får hoppas att sara följer med. =) annars så har det inte hänt något större i mitt liv.. jag är lika mycket frågetecken nu som jag var igår, och i förrgår.. så.. det går framåt dock.. skulle jag kunna tro.. träningen gick hyfsat igår också.. tänkte på att mitt humör inte ska gå ut över mina aktiviteter och vänner typ..

mitt humör är inte på topp.. det är det inte.. har mycket att tänka på.. mycket att göra, som ska vara färdigt.. dåligt med tid.. stressad.. och fundersam.. det ligger som en klump i magen. och dessa saker ihop relaterar tll den stora klumpen.. jag vet inte om jg ska vara lycklig eller olycklig.. jag har det ganska bra just nu..  men vissa saker måste man få svar på.. jag vågar inte tro varken det ena eller andra.. så.. det är ganska frustrerande att gå och hålla inne med alla funderingar... men men..

imoorgon blire match iaf.. hemma mot NB87.. karlstadlag.. riiktigt bra är dom.. så förväntar mig inte mycket, bara typ bra spel från våran sida.. vinst vore dock inte fel men..

sen blire fest på lördagen.. wärs.. inte så jäkla sköj.. men vill ju inte sitta hemma heller när mina kompisar är ute o roar sig..=) är tydligen NOICE eller något som uppträder.. så det kan ju bli ganska kul.. fixar albina med förfesten också så blir det ju bra också.. lite allsång, eftersom vi måste lära oss noice-låtar.. även lite karaoke kanske kommer med..:P

nene.. nu ska jag sätta mig och fortsätta med min filosofi-kursdagbok.. så den blir klar.. så jag har en sak mindre att göra.. =)

have it!!!

sitter o pratar me evve från laget nu.. och jag kan inte låta bli att le när jag läser hennes kommentar om killar..

evve: vi behöver dom lika mycekt som en groda behöver en lastbil egentligen..

bra sagt där tycker jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback