overkligt.. men sant..=)

provade studentmössorna idag! vilken känsla man fick asså.. snart e de slut på detta.. o ja bara längtar! =)

nu är han borta, en gång för alla, nu kommer han aldrig tillbaks.. nu finns ingen återvändo.. nu har han gett sitt hjärta till en annan..  nu ligger de där o myser precis som vi gjorde.. jag mår illa när jag tänker på att jag hade sån vanlig passform att jag kunde bytas ut mot henne.. så va han borta, och jag står själv kvar..

inga vackra ord i hela denna världen kan beskriva dig.. så låt mina läppar få kyssa i sönder dig.. och låt sen mina armar få krama dig hel.. jag behöver dig för att överleva..
synd bara att vi inte höll, att vi gick sönder.. trodde att mina armar alltid skulle kunna laga, dum som jag var.. förlåt att jag ramlade isär när jag hade lovat att vara stark..
men så fort du hade gått, ramlade jag ihop för att aldrig kunna resa mig igen.. ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback