återigen fredag.. o fler funderingar..

fredag.. och ännu en skolvecka är över.. tiden rusar iväg.. o snart så springer vi vitklädda med blommor ut från skolan i ett glädjerus.. skolan har vart tung..riktigt tung.. men nu har ja äntligen börjat se lite ljusare på livet o dess framtid igen.. har nästan gjort mitt framtidsbeslut.. ska börja höra mej för om lägenheter i Karlstad nu.. de börjar bli verklighet, inte bara något som man fantiserar om.. det är på gång, och närmar sig otroligt snabbt..

vart och inhandlat lite kläder, skor o smycken idag.. blev ganska mycket.. vilket e ganska ovanligt för lille kräsna mej.. blev lite kläder o så som man antagligen har användning för i helgen..=)

match imorn.. Munkfors.. japp.. de får bli vinst hoppas ja.. sen hoppas ja på att få en rejält kul kväll me mina små snuttisar johanna albina o madde.. vilket ja tror de kommer bli.. =)

att ge sig ut i leken var farligt, spelreglerna är aldrig de samma.. alltid är det något, något väldigt litet som kan va orsak till något som verkas väldigt stort.. bortförklaringar.. alltid dessa bortförklaringar.. varför inte stå på sig o säga som det är? kränker man sig själv då? sänks statusen man har? eller är sanningen för svår att verkligen inse? många tankar snurrar runt o runt..

hur ska man tyda drömmar? samma dröm tre nätter i rad..fortsätter.. samma person med i drömmen.. är detta bara en slump? eller har det någon mening? är det något som försöker sägas?

ja blir inte klokare.. bara mer fundersam..=) liten filosof väl..

yeye.. nu ska ja kila iväg te affärn me lovis o köpa lite gottit tills ikväll.. idol, vilket betyder myys me vännerna..=)


Jag snavade på grund av din charm och ramlade men du tog emot mig innan jag hunnit nudda marken. Men sen vacklade du till och förlorade greppet om mig, jag föll igen och skrubbade upp mitt hjärta på asfalten.
Och vet du? Det gjorde faktiskt ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback