mitt hjärta i handen..

sitter o funderar på om de verkligen finns äkta kärlek? var i såfall finns den? upplever alla den? kommer jag att uppleva den? eller är det kärleken man är kär i? den kärleken då fjärilarna surrar runt i magen o inte vill stanna, då hjärtat slår dubbelslag när kärleken är i närheten, då vill man bara vara där hela tiden.. vad är ordet kär för något? hur förklarar man kär? det starka oförklariga ordet, som bara finns, men som är förstort för att beskriva.. då två blir en..



fjärilarna finns, surrande i magen såfort du kollar på mej, det känns som jag känt dig hela livet.. att vakna upp i dina armar var lycka.. att bli kysst, som om du verkligen menade det var lyckan. dina händer som smeker bort mitt hår från ansiktet... jag vill ge dej allt för att verkligen få detta att fungera.. det kanske låter fånigt, för egentligen så har vi inte träffats så mycket, men, går det bli kär så fort?

jag har inte heller förstått detta med spriten.. man gör ju bara en massa misstag.. misstag som aldrig skulle hända om man var nykter.. likt alkolås man har i bilar borde finnas på mobiler också.. enligt mej.. för vem har inte suttit o pillat på mobilen, o försökt att låta bli att skicka de dära sms:et som man inte borde skicka? det som blottar allt, eller som inte blottar något.. det är så lätt att missuppfatta.. och man är så jävla sårbar när man dricker, att man oftast förstorar minsta lilla grej.. men visst, spriten kan ju göra att man blir mindre blyg, o att man har roligare, men de kan få en snäv vändning, som man inte riktigt hänger med på..

Dittleendegörmigknäsvag och jag vill vakna upp med dig varje morgon..



 



hjärtat i min hand.. är du redo att ta emot det?


/Carro

ja måste vara ganska knäpp egentligen.. det förstår ju jag, att inte kan man ha känslor för en som man bara träffat 2 ggr.. eller? hela dagen har ja legat o funderat på det.. är det bara inbillning? för att allt var så perfekt just det tillfället? eller är det så att man kan få känslor så fort? är det bara för att man vill ha någon ddär? sån som alla vill ha.. någon man kan dela allt med.. någon att kyssa, någon som bryr sig om en.. någon att älska? jag hade bestämt mej för att bara roa mej, o inte överhuvudtaget tänka på något som har med killar att göra.. sen kommer du in.. och allt jag planerat får en vändning..

allt blir rubbat, och man funderar på om man ska våga sin in i leken igen.. något som kan sluta med att någon blir sårad, eller något som slutar underbart.. vågar man chansa? eller är man rädd för att det som har hänt kommer hända igen? det som gjorde så ont sist gång.. det man döljde och det som smärtade, det som alltid kommer ligga o klämma i kanten..  ska man fega eller ska man vara modig och kasta sig in igen? jag frågar mej om och om igen.: vågar jag?


jagvillhöradinröstiminaöronvarjedag..

over and out.. ///Carro

Kommentarer
Postat av: Madde

fan Carro,
du är ju en riktig poet :)
blir ju helt till mig.
hehe

2006-09-26 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback