torsdag..

japp idag vart det torsdag.. en mycket seg dag.. tog kort idag, militärer, väldigt vackert.. gick runt me svarta prickar i fejset hela dagen, mycket vackert de också.. nu väntar man på bussen.. förövrigt var jag johanna o ida så nyttiga o åkte te mc donken idag o åt.. fräsigt.. =)

gott me en lektion imorgon, vilket blir bil till skolan, som tar mej, maddus o albina till säffle där de blir besök på MC donken..;) mohaha.. mycke gott..

längtar även enormt mycke till helgen, det ska bli sååå jäkla kul hoppas ja.. kommer verkligen hade superkul.. :P hehe.. gott att komma ifrån lille skithålan hemma o eventuellt få träffa lite nytt folk.. =)

jag har kommit fram till att något saknas i mitt liv.. jag saknar kärleken.. när jag väl hittat en ja tror på riktigt, ja då vart det något fel och allt sket sig.. men det är som man säger: det är bara att falla, och sedan resa sig upp o ta tag i livet igen..

innebandyn håller på för fullt, o snart har ja ingen helg ledig, utan matcher varje helg, vilket e både på gott o ont eftersom jag inte kommer kunna va ute o härja lika mycket längre.. men men..

ska förövrigt till  götelaborg på lördag o shoppa loss me min lille älskus lovis.. de kommer bli skoj tror ja allt.. =)

nu ska ja ta mej vidare till skåpet o sen te bussen som äntligen verkar närma sig..

puss o verkligt mesiga hälsningar mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback