var är den vän som överallt jag söker?

sitter o skriver ett tråkigt svenska-arbete om kära johan olof wallin och hans verk " var är den vän som överallt jag söker?".. kunde ju varit lite roligare..
skön dag idag, åkte inte till skolan förrän halv 12, till idrotten.. mycke tråkig idrottslektion med orientering, men hej ja o elina hitta ju iaf rätt i skogen tillslut..=)  sedan psykologi, slött de också.. gött gött..

helgen var skitbra.. hade verkligen jätte skoj, var som jag hade färväntat mej.. det som inte var så himla kul var dock att min mobil försvann.. det var trist, men den kommer förmodligen komma tillbaka till mej snart hoppas jag.. jag har hopp i o med att det var en tjej som sa att hon lämnat in den till polisen.. så man hoppas på det bästa..=)

förövrigt var det skitkul.. förutom att jag gick ifrån HC innan jag hann träffa.. jajaa..=) heehe.. vinet var inte gott.. men det gick ner, madde o jag tvekar inte för lite äckligt..;) haha..
 
imorgon är det match mot årjäng i årjäng vilket kan bli väldigt tröttsamt.. jobbigt att åka dit o hem.. ajaa.. hoppas på vinst dock.. fått en ny målvakt.. riktigt bra faktiskt..

nu till helgen fyller beccis 18 år (bättre sent än aldrig) ;)  så hon ska ha kalajs o så.. så man får väl offra sig för laget o festa lite gott då också.. förhoppningsvis lite bättre o goare vin, men hej jag e van..;)

har förövrigt ganska mycket skolarbete att ägna mig åt nu.. tur o väl så är man ledig typ några fredagar framöver om jag har tur, så tänkte klura lite på skolarbetena på fredag, tråkig som jag är.. men kvällen blir antagligen myspys med vännerna som de brukar bli..=)

jaja.. nu ska jag bege mig ner till sängen och tvn, för att gräva ner mig i boken om internationell ekonomi, vilket vi har prov i imorrn.. så jag säger bara, godnatt och önska mej lycka till.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback