voffsingar o halsont..

jepps.. idag så har man vart hemma från skolan.. ont i halsen.. bara degat hela dagen vilket var riktigt gott.. har problem me allt som har med svälja att göra just nu.. glass o yoghurt går ner som tur e.. men visserligen gott att slippa skolan..
har vart riktigt duktig idag förörvigt o gjort klart lite religionsarbete som hänger efter.. kändes riktigt gott när de va klart.. =) duktigt av mej..

va en sväng hos beccis också.. lille paris hade fått hundvalpar.. oooh så söta små gullegossar dom va.. blev helt klart kär i en av dom..vilket e typiskt mej. de lillla lillla lilla svarta charmtrollet föll ja för.. helt..

jepps.. tydligen så har ja två matcher nu till helgen vilket betyder att det inte blir nån utgång för mej på marknadsdiscot, tråkigt tråkigt.. för en gångs skull då de kanske kan komma lite folk till wärs, så kan såklart ja inte va me.. puuh.. tråkigt..

har bestämt mej för att ta tag i skolan.. plugga ska ja göra.. o va på varje lektion.. lr ja.. åminstone nästan alla.. de har ja sagt ungefär sen skolan börja, men ja ska se te att ja börjar sköta den nu.. =)


börjar allt se lite ljusare ut nu? e de min tur nu? på riktigt?  ja vågar inte lita på något lr hoppas något heller.. men men.. så får man se framöver...


nu börjar snart idol, skitbra.. =) robert e ju inte me idag, men de får gå ändå.. linda knäcker ju!! =)
känns som att juryn har uppdelade uppgifter, såsom att några ger ris o nåra ros, så att en person inte bara får dåligt.. jaja..

nu kilar ja iväg till tvn..


jaja.. på återseende.. ciaao..


Jag får kämpa så hårt för att inte tänka på dig ,och om jag kunde skulle jag ta ut de nyfiket vänliga tankarna
Och stoppa in de hatiska igen.. Jag kramar bordet så hårt, så knogarna vitnar för att mina fingrar,
de förrädiska fingrarna inte ska skicka meddelandet till dig..
Ett enda knapptryck, det är det enda som behövs,det enda som skiljer mig från det destruktiva livet
med dig.. Det är klart du kanske kommit längre än jag verkar ha gjort..
Du kanske bara låter det vara som det varit hittills.. Och jag vet inte varför det skulle göra ont om det blev så..
Är jag verkligen så beroende av din åsikt och bekräftelse fortfarande?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback