Be like that..

mm.. joraa, idag är det valborg.. elle ja, för en halvtimme sen tog valborg slut.. och vad har jag gjort? jooo, idag har jag vart i stan och inhandlat både det ena och de andra.. en del onödiga saker, men jag försökte hålla mig iaf.. :)
nåjaa.. så blev ganska nöjd med det jag köpte.. hitta en klänning till studenten även. .väldigt söt vart den.. :) men någon fest blev det inte för mig inte.. hade ju inte sett bra ut imorgon med söndrig fot som någon ärthjärna skulle lyckats trampa på mitt i allt.. så det fick jag strunta i.. så istället var jag hemma o sov, kollade film, käkade massa frukt.. så.. men jaa, det gick ju bra det med.. överlevde gjorde jag..
jopp.. helgen som har vart, jaa, man va ju barnvakt i fredags åt dom små änglarna Joel o isak.. I lördags va vi på sjön, o skulle egentligen inte göra något större på kvällen, men sedäära jag lyckades halta mig till wärs även.. så.. igår då, vad gjorde man? låg i sängen o sedan så for man till Sandrew o spelade Buzz hele kvällen.. haha.. bäst vart jag.. elle inte.. :) så imorrn.. då ska jag PLUGGA.. japps.. känner att jag har visst fått en del nu som ska vara klart.. jotack.. men men.. får kämpa.. sen ska jag även ut till anette, som ska fixa min balfrisyr.. har en perfekt plan om hur jag ska se ut o så.. de kommer bli nice detta.. hiih.. :) sedan så verkar det som att det blir ännu en sväng ut på sjön och grilla.. men de e myspys.. segast att komma tilbaka till skolan nu bara.. suck.. men inte många tillfällen kvar nu.. får passa på egentligen... nååjaa.. nu blir det läggdags tror jag... känns som ögonlocken är i knävecken just nu.. så det betyder nog att jag ska pallra mig neråt till sängen.. jepps. .så får det bli..

oooh.. fick vääärldens gulligaste o sötaste mail förut.. och jag har nog aldrig blivit så glad som då.. läste det om och om igen fleeera gånger.. det betydde fruktansvärt mycket.. och får mig verkligen att orka med allt.. :) oooh, vad ja tycker om F.. <3

inte så långt kvar nu faktiskt.. :P en dag mindre...

nu blire sängen.. nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback