Det finaste någon kan få..

det är min Fredric de.. :) hmm.. fint väder även idag.. synd att man behövt vara i skolan då.. ajaa.. ska iväg o kika på fotboll snart.. håfreström-åsebro.. de e kul.. :)  får ju använda tiden så gott de går.. väntar även på att sweetheart ska ringa ikvällingen också.. oo sötis har köpt en present till mig på hawaii också.. så söting.. :) jag längtar längtar längtar tills juni.. undra va man väntar mest på egentligen? studenten lr sötis?? :) hihih..

ajaa..nu ska ja kila ner o fixa lite innan man beger sig till fotbollen.. :)


ajaa.. jag saknar o längtar.. :)


Kiss the rain whenever you need me darling, im always here for you..

Kommentarer
Postat av: the 2nd women

Hej,
brukar läsa bloggar här. Vi har nu startat en med mkt intressant läsning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback