Dream on..

yees.. så är man hemma ännu en dag.. fy fasiken va trött jag är på att vara hemma.. uuh.. släpp ut mig..
skulle ju egentligen pallrat mig till skolan, men efter många om och men så kom jag och mamma fram till att jag nog skulle vara hemma idag också.. pg.a att jag inte skulle klara av att sitta så längen o skriva, o sen gå till tåget.. nåååjaa.. jag får plugga järnet hemma, vilket jag faktiskt har gjort.. gjort klart det mesta nu.. ska dock finslipa projektarbetet.. ajaa.. det kommer det också.. Hmm..

Inte hört något från ponken på snart en vecka.. eller jo, ett mail.. men det värmde, så jag förlåter han.. :) *fniss*
så nu väntar jag på ett telefonsamtal, då jag antagligen kommer börja grina igen.. känslig som jag är.. :P

Har även fått mitt schema på sommarjobbet.. och jag klagar verkligen inte!! :P det var faktiskt det som fick mig att välja bergs tillslut.. hiih.. ledig på midsommar, ledig på beachvolleyn, o då ska vi lira som aldrig förr och ta dom allihopa! :P o så ledig på fredagen på kanalyran.. ledig fallens.. jaa.. men andra ord så har annemarie varit snäll mot mig.. :D det gillar vi..

nåjaa.. va händer idag.. joo, det blir först massa plugg, försöka plugga ska jag göra i vart fall, sen blir det fika me beccis min.. och sedan blire fotboll.. går ju inte missa Melleruds IF mot IF Brommapojkarna inte!! viktig och rolig match.. och på något sätt känns det som att Mellerud kommer ta hem det idag.. huhuh.. :)

sitter o lyssnar på aerosmith.. och jag klagar verkligen inte, dom är ju grymma.. :) sitter även och lyssnar på texterna, som vanligt.. och aerosmtih har bra texter.. det gillar vi.. :)

ajaa.. nu har det faktiskt gått 14 dagar sen bubben min åkte ivääg.. elle 14 med dagen idag då.. men denna dagen kommer gå snabbt känner jag.. :) så då kan man säga att det är iaf 56 dagar kvar.. men.. det är inte 100%, det kan faktiskt blir längre.. men.. det skiter jag i, jag räknar 70 dagar.. :) med andra ord så är det inte så långt var till studenten heller.. Jag längtar!! som alla andra som också ska ta studenten.. men som sagt, det är då livet börjar!

nu e de dags att plugga.. ciaaaaoo..


----------------------------

Fick nyss ett samtal av min lille sööööötnos!! snacka om att jag blev chockad.. men underbart glad.. uuh vad glad jag blev.. tänk att man kan bli så glad bara för ett samtal.. jag tycker verkligen om HAN.. verkligen jätte mycket..
guud.. nu mår jag jätte bra igen.. och jag kommer få samtal imorrn kväll igen.. synd att det är så förbaskat dyrt bara.. 14 kr i minuten.. så vårt samtal nu kosta över 400 kr.. inte så himlans kul.. men ja var värd det.. :)
fick även världens trååååkigaste besked.. han fick förlängt.. så.. När han landar i Sverige så är det den 11 Juli.. fy satan.. det känns som åååååår kvar tills dess.. men när väl studenten är tagen, så tror jag att det kommer gå fort.. sommaren har en tendens att gå fort.. och efter att jag slutat jobba för sommaren, runt 10 augusti, japp, då drar vi utomlands.. F o jag.. det kommer bli underbart!!
vi har även bestämt att vi ska sova i tält också.. så får väl se när det blir.. men 11 Juli så vet jag vart jag kommer att vara.. på Landvetter, i vänthallen.. ingen tvekan om saken.. :)

Jag har pojkvän.. känns lite konstigt.. känns bra liksom.. och det är inte vanligt att det känns så för min del.. men nu hoppas jag att även jag får chansen att bli lycklig.. och det har jag en känsla av att jag kommer att få vara.. jag vet att jag kommer att få vara lycklig.. heeelt underbart!! välrdens bästa är han också... :) jag är redan lycklig.. trots att han är så långt ifrån mig.. men.. han är ju ändå nära ändå.. han finns med mig vareviga dag.. i mina tankar.. och i mina drömmar finns han med på nätterna.. :)
klart som fasen att jag kommer vänta tills den 11 juli.. det kommer vara hårt, men det är det värt.. jag har mina vänner, och familjen så länge.. jag kommer allt att klara det.. ingen tvekan om den saken..
när han väl är hemma, ja då kommer vi tycka att tiden har flugit fram..

Jag längtar!!!

och det pirrar så skönt i kroppen såfort jag hör din röst, och hela jag skiner upp :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback