Du är på andra sidan jorden..

Men.. 1 dag har gått i allafall.. hmm.. men det gör ont i hjärtat.. =( jag saknar.. verkligen.. saknar verkligen jätte mycket.. men, jag har börjat räkna ner.. och hoppas på att dagarna flyger iväg.. och jag kan inte låta bli att blicka framåt.. åt framtiden.. hur kommer det bli nu när det faktiskt är sista gången du åker? åtminstone sista gången du åker utan mig.. =) när du kommer hem kan vi verkligen börja allt på allvar.. och jag längtar som en liten barnunge..

usch.. idag har jag deppat sönder typ.. fyy puttsan.. har inte haft något annat än F i tankarna.. suck..
men.. detta får väl ses som någon slags prövning.. eller något..


A thousand miles between us now
It causes me to wonder how
Our love tonight remains so strong
It makes our risk right all along

The time we spent apart will make our love grow stronger
But it hurt so bad I can't take it any longer

I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback