everybody is someone

I still believe in your eyes,
there is no choice, I belong to your life.
because I will live to love you someday
You will be my baby, and we will fly away..

I´ll fly with you..

image5
Sån här fin utsikt hade jag o Fredric när vi väntade på färjan som skulle ta oss från Danmark*

vår minisemester var verkligen underbar =) hur mysigt som helst hade vi.. trots att resan var lååång och man var riktigt trött så ska jag verkligen inte klaga.. underbart var det.. =)  

jag kan inte sätta fingret på ett speciellt tillfälle dessa veckor som varit.. varje dag har varit underbar.. verkligen.. och jag stormtrivs.. nu så kommer jag ju tyvärr få klara mig själv ett tag.. men.. jag väntar på något gottit.. =) och när väl tiden är kommen så kommer allt bli skitbra tror jag verkligen.. detta känns sååå bra..! jag är bannemej gladare än gladast!!

nåjaa.. förra helgen blev lyckad.. förfest o sen wärs.. =) man kunde ju vara snygg o klä ut sig som jag o becca.. hihihi.. hårdrockare.. =D Sandra va väl något halvdant, men ändå.. vi rocka ju på singstar i vart fall!;)

image6

såå.. imorrn ska man ha projektarbetet.. vem vet hur de blir.. den som lever får se.. har iaf fixat priser o sånt nu.. så.. får hoppas att det går bra med resten nu då.. ajaa.. skitsamma känns de som just nu..

nu ska jag ner o fixa lite mera känner jag.. =) have it your way..

and don´t forget.. I´ll fly with you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback