i miss you honey..

idag är den dagen som jag inte trodde skulle komma så fort.. idag var sista gången ja såg min POJKVÄN, japp trott eller ej, men det är MIN Fredric nu.. =) på 2 ½ månad.. det var huuur galet mysigt som helst igår.. det går inte beskriva.. Och se din reaktion på det mys jag hade fixat upp utan att du visste om det.. det var värdefullt.. men det blev tårar imorse.. men 2 ½ ´månad.. det kommer gå fort.. eller? jag hinner ta studenten, opereras, börja nytt jobb, och sommaren hinner komma.. men.. Sommaren har vi redan börjat planera.. =) det blir många mysiga grillkvällar, festkvällar o så minisemester till Öland, och sedan massa kust.. o mot slutet av sommaren blir det utlandsresa.. kanske blir det jobb 1år utomlands.. den som lever får se.. =) visst, alla säger att man inte ska planera och så, men.. det kan jag göra.. =) VI kan göra det..  =) och nu ska jag börja räkna ner dagarna.. för.. 2 ½ månad ska gå fort.. oj ojoj.. allt kommer bli så perfekt.. =) o huset, det ska vi fixa också, det ska målas o snickras o grejjer.. =)

frågan är hur du kunde komma in i mitt liv så snabbt, få mitt hjärta att klappa och min själ att vakna.. jag antar att du är speciell bejb!


"jag kommer sakna dig mitt hjärta, min flicka.. men snart är du tillbaka i mina armar igen"


dessa ord gav mig hjärtklappning.. oooh vad jag tycker om dig bubben!!



and.. You shine brightest of them all,babe!

image8




dags att kila.. jobbet väntar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback