Im not going..

samtalet från igår värmer fortfarande.. världens sötaste.. suck.. svårt att tänka på annat.. :)

idag har jag dock haft skojjigt.. egentligen, skulle jag vara hemma och plugga o tycka synd om mig själv.. men nix.. Beccis ringer o får med mig till att åka ut på sjön me jockes racerbåt..:P o så hade ju Carro o tommy inskaffat en vattenscooter.. shiit.. där pratar vi om snabba och häftiga grejjer!! :) nåjaa, ja becca, carro o 5 små gossar åkte ut på sjön.. jomen.. riktigt härligt.. vattnet var inte så varmt vilket man fick känna nåra ggr.. *hmmf* men alla överlevde som tur va.. haha.. ajaa.. becca o carro ägde ju på scootern iaf.. lille ja fick inte köra eftersom att ja e opererad.. men.. Carro lyckades få alla sjöblöta.. haha.. en stor våg över hela båten fick hon till.. *brr*
men som sagt, det var skitsköj.. o nu hoppas man på fint väder på lördag, för då blir de båttur med flera båtar och grillning på det.. lite kallt fortfarande att övernatta på öa, men.. lite grill o sånt e ju myspys..
nu har ja även kommit på att ja tycker att bubben ska sälja fyrhjulingen o köpa en vattenscooter iställe.. :)

ajaa.. nu ska jag försöka sätta igång med lite plugg, för sedan kommer Kyle xy, vilket va ett härligt program som jag inte får missa.. :) bra att de har kommit något bra att kolla på på torsdagar även.. :)

ajaaa.. väntar samtal, väntar på tv-program... så det är nog dags att börja plugga så jag e klar då..
jag e redig ja.. ;)

ska ju faktiskt försöka hoppa mig till skolan imorrn.. eller åtminstone halta dit.. ;)

have it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback