Just like you..

ooh.. idag e vi inne på 3e dagen faktiskt.. jag tycker att jag är duktig på att vänta faktiskt.. puuh.. bara 9 veckor o 4 dagar kvar.. men heeej, de går fort.. :P och så blev jag överlycklig när jag vakna då jag såg att jag fått ett sms!! tänk att man kan bli så glad bara av ett litet meddelande.. ett meddelande med starka o otroligt söta ord.. =)  o nu väntar jag på samtal även.. ska bli så skönt att höra rösten igen.. Rösten som har blivit min trygghet.. =) lite jobbigt då klockan e 12 på dagen här, så är den 00 på natten där o så tvärsom.. det är nog det jobbigaste.. men men.. det funkar nog det också.. ajaa.. jag längtar iaf.. har försökt räkna ut.. 2½månad, det är 10 veckor.. 10 veckor e 70 dagar.. o om 70 dagar så är det den 17e juni.. det vill säga, mitt sommarlov har börjat.. eller ja, mitt liv har börjat.. =) jag längtar oerhört mycket med andra ord.. =) min F.. =)

ajaa.. nu ska ja äääta.. sen ut o promenixa när solen har lugnat sig lite..;) plugga kankse också vore bra? jag tror detta.. har mycket grejjer på ´halsen nu som måste bli klart.. =/

har sökt till högskolan nu även.. dagisfröken..;) hahaa..

ajaa.. ciaaao.. så längen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback