look into your heart and you'll find love..

japp.. så satt man här igen.. men denna gången har jag faktiskt pluggat.. =) =).. på det minst viktiga just nu.. psykologi B fördjupningen.. men.. när den väl ska börjas på, så har jag kommit en rejäl bete på vägen, e faktiskt snart klar.. =) 
 foten mår lite bättre.. sover dock väldigt dåligt.. käkar medicin på kvällen innan ja ska sova.. så, det beror nog på den.. ajaa.. det är snart över.. bara 5 dagar kvar med medicinen.. o typ 1 ½ vecka kvar tills stygnen ska tas.. uuuh, jag är rädd för den dagen.. men jag ska vara stark.. :)

på ett sätt så flyger tiden fram, men när jag tänker efter, det var bara en vecka och två dagar sen bubben åkte..
Med risk för att låta smörig, men fasen, det känns som en evighet redan.. det känns som det gått 10 veckor, och att du snart kommer hem till mig igen.. men.. förhoppningsvis så kommer tiden börja gå fort snart.. nu har jag inte mycket kvar i skolan, det känns lite konstigt.. Man blir liksom fri, så.. man får göra preeecis som man vill.. det är lite overkligt att tänka så, liksom detta är det som man har längtat efter i alla dessa år, och nu är det så himlans nära.. inte många veckor kvar i skolan nu.. men det ska bli skönt att sluta faktiskt.. då kan jag göra som jag vill, åka utomlands o jobba ett år med honeypie kanske? eller med någon vän? flytta kommer jag också göra.. skaffa jobb? plugga? jaa.. usch.. nu när man tänker efter så är det ett stort kliv i ens liv.. men det är ett bra kliv också.. så jag ska inte klaga nu när det faktiskt inträffar.. :)

oj.. jag är nog ilte flum att tabletterna, för fingrarna bara flyger fram.. och det är inget intressant.. kanske bara tankar som jag gått och burit på när jag gått här hemma själv och tyckt synd om mig själv.. :) jaa, så är nog fallet tror jag..:)

ajaa.. nu är min lille sötnos mitt ute på stilla havet nånstans utanför hawaii.. på andra sidan jorden.. lååångt bort.. inte hört något på tre kvällar.. hoppas på ett samtal ikväll.. annars blir lille jag orolig.. well.. jag ska nog inte behöva oroa mig.. men man blir tryggare efter att man hört att allt är bra.. :) räcker att höra rösten..

jag har en hemlighet.. Jag ringer till Fredrics avstängda telefon ibland, (hänt 3 ggr nu) ;) bara för att höra telefonsvaret där man ska lämna ett meddelande.. =)  jag låter nog helt störd, och besatt.. men nix, så är inte fallet.. jag bara saknar den betryggande och mmmmumsiga rösten.. :) så ibland får man beté sig lite koko.. :)

kommer man in i saknaden och längtandet? blir det en sak i vardagen snart? eller kommer det ständigt ligga o gro hela tiden? hmm.. meeen.. jag läste någonstans att längtan är bra, såvida man längtar efter något bra då.. och det gör ju jag.. =) så jag har nog inget att bekymra mig för.. neejdå.. :)  

ajaa.. nu ska jag nog sluta skriva här.. för snart kommer jag hamna på dårhus.. men njeet.. jag är bara trött och påverkad av medicin just nu.. ;) vilket inte lät bra.. men ändå..

nog om det..

miss you F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback