There you were...

jag är lyckligare än lyckligast!

MIN <3


Aldig någon annan.. bara du, du, du..
redan då, efter bara några andetag tillsammans..


fyy.. nu är det snart fredag.. fredag den 13e... och min sötnos åker ifrån mig.. =,(
2 ½ månad.. det kommer kännas som en evighet.. men.. antagligen är det sista gången..
vi har hela sommaren framför oss, och inte bara sommaren.. Mitt liv har ju börjat efter detta.. =)
Vår tid..


När hjärtat slår...
när händerna skakar..
när andetagen blir många..
när du är nära..
Då, då är jag lycklig



och jag säger dig.. jag kommer att släppa en tår när du åker.. men jag vet, att du kommer komma tillbaka..
Tillbaka till mig =)

nu kommer darling o hämtar mig.. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback