Im bad..

Yees, jag är inte bäst på att skriva här längre... Kors!! det var längesen vill jag lova.. men va fasen.. man har inte tid helt enkelt.. jobbar o sliter vill ja lova.. skulle gjort min sista dag idag.. men icke, dom ville inte släppa mig, så nu är jag ?stolt? timanställd på Bergs.. haha.. nååjaaa.. Jag trivs, om man bortser från vissa delar.. :) hihi.. sen så har man börjat måla fredrics hus, o grejjat där, myst runt me ponken o vännorna, myst i stugan.. o jag har blivit mamma även!! =D neeej, inte till en beeebis, utan till en liiiiten söööööt kattonge =D Jag o  Fredric döpte våran lilla älskling till Svea.. vårt lilla busfrö.. hihih.. jag är verkligen jätte glad.. hihi..

nåjaa.. va händer mer? jag har kommit in på högskolan i borås.. där ser man.. men det blir nog inge plugg nu.. inte förrän våren isåfall.. :D man ska ju inte stressa...

ska även åka till cypern i september.. mummmmmmmmmmmmmmmms!!! =D



mitt liv flyter på precis som de ska..

hade fint.. puss
image30
Min Lilla bebis Svea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback