1 december, och regn..

deprimerande.. jag är nog inte den enda som tycker att det är deprimerande med regn.. fy puttsan.. på andra ställen är det ju fasimej gudomligt med lite regn.. Vi kan gott dela med oss.. vill ha snö istället.. :) snö, blå himmel och strålande sol.. en perfekt vinterdag vill jag ha! :)  då blir jag glad.. :)

annars då.. party ikväll.. vädergudarna är som sagt inte med oss, tur att man är inomhus, och näääära till wärs.. haha.. fan vad jag älskar wärs.. INTE.. men men.. vad gör man inte för Carro.. :P

ska försöka städa lite, så att de nya gardinerna kommer upp, ser lite tråkigt ut nu när mina fönster är gardinlösa.. :P men det är sånt som händer helt enkelt.. ska även fixa till lite grejjor för ikväll.. ska fjäska med mor så jag kan låna nån vinflaska av hehnne så längen.. har inte haft ork att firra något själv.. o sen kan jag ju inte göra det själv heller.. det är så när man är pluttiga 19.. ;) hahaha..  

iofs har jag massor till drinkar, men neeetack.. kör nog lugnt och stadigt på vin idag.. hihi

image35
mumsimums..

nu får jag kila.. mycket som ska göras idag.. ciaoooooo.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback