Italien, here i come!! :P

Jovars.. Italien nästa.. inatt, eller snarare tidigt på morgonen imorrn eller om några timmar närmare bestämt ska jag sätta mig på bussen, som tar mig till vänersborg, där jag ska sätta mig på tåget som tar mig till göteborg, där jag återigen ska sätta mig på en flygbuss som tar mig till landvetter, där jag ska sätta mig på ett flygplan som tar mig till Nice i frankrike, o därmed när jag landat där så står en bil med min darling i och väntar på mig, o tar mig med till Genova i Italien.. wihooo vilken rolig dag.. eller inte.. :P jajjaa.. ja gör det ju för något bra liksom.. pinar mig igenom alla resor.. puuuh.. men tillslut så är jag ju framme.. Får se det som en ny erfarenhet, en upplevelse.. :)

nåjaaa, nu ska jag inte sitta här o tjöta.. för måste sova, upp inatt klockan 3 e ju inte så sköööönt.. men de e ju bara ett måste.. in i duschen nu iaf.. så slipper jag de inatt.. :)

hade fiiiint!

de ska jag ha!!! :)

nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback