jag vill ha sommar.. :P

åååh.. satt o lyssna på en skiva sen i somras.. o helt plötsligt får jag sånna härliga återblickar.. fy fasiken vad de två senaste somrarna har varit underbara!!! :) vill tillbaka.. uuuh.. njöt.. njuter verkligen nu när jag tänker tillbaka.. ohoh, de e sommar.. låten me ronny o ragge. hahaa.. den ger härliga minnen tillbaka när man åker i bilen med sandra påväg till grebbestad.. guud va jag vill ha sommar igen.. och att tänka tillbaka på all otroligt bra tid, så väger den tiden över den sämre.. och jag ska vara glad att jag lever mitt liv och har mina vänner.. de e egentligen de enda man behöver för att leva livet.. så underbart!! :) ooh.. nu är jag lycklig igen.. =) verkligen.. nu lägger jag allt bakom mig.. allt som gör mig grinig, o irriterad.. haha.. guud.. nytt liv.. jotack.. snö idag även.. gör mig också på gott humör!! mmm!! ajaaa.. nu ska jag snart te gymmet o pumpa.. får ju tänka på att det snart kommer en till sommar att njuta till!!! = ) = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback