Let me leave the tears behind..

japp.. så vart det ett tagsen man skrev här.. har inte haft något att skriva om.. ingen fantasi.. allt har bara varit.. inget mer än de.. förrän igår.. :) mådde piss när jag vaknade.. sådär på alla hjärtans dag.. vaknade ensam.. åkte till skolan aningen sent.. men hey, vad gör det? såg alla kära par med blommor o pussar.. o tyckte genast lite synd om mig själv.. så.. fick ha min idrottslektion o sen sätta mig på bussen hemåt..
när jag väl kom hem så satt det ett brev i dörrn och jag blev nyyfiken!! o de va ett blomogram.. till mig! :)
någon tänkte på mig, och jag blev så glad!! sen kom blombudet o lämnade blommorna.. och jag blev minst sagt CHOCKAD.. shit.. tårarna började rinna.. hihi.. blombuketten bestod av 10 röda rosor.. snacka om surprise.. men en glad sådan.. någon tänkte även på lilla mig.. någon ute i världen.. så gulligt!! :)
men vem är denna mystiske P egentligen? :)

jaa.. så min alla hjärtans dag blev inte så hemsk trots allt.. :)

annars står mitt liv ganska still.. men jaa, jag mår lite bättre än jag gjort.. vilket känns ganska skönt.. jag har mina vänner, och inser att egentligen får jag allt av dom.. jag behöver inget mer.. eller behöver jag det? ajaaa.. jag stormtrivs när jag är med mina nära o kära! :) dom får det hela att kännas såå bra... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback