make it go away..

nu e jag verkligen trött på all skit verkligen.. fast.. jag mår ganska bra trots allt.. förutom att jag har massa feber o massa hosta.. men men.. det är konsekvenserna man får ta efter en bra utekväll.. lr ja, ganska bra iaf!!;) haha.. i lördags vart det iaf en riktigt riktigt rolig fest.. trott eller ej.. jag hade sköj på wärs!! :) haha..
förfesten va även den skitsköj.. förfest med singstar o tjejerna hemma hos mig.. det är bäst de!! :D underbart.. i vilket fall som helst så ägde jag på singstar.. hahaha.. :) så.. sen vidare till wärs, pessimisten jag är så var jag bombsäker på att de skulle bli sååå tråkigt, men heej, det blev hur sköj som helst!! de värsta va väl när jag skulle gå hem.. hmm.. mitt minne e lite skevt från det.. men katta o peter, ni e ju fruktansvärt gulliga o tänker på mig iaf.. :)
nåjaa, på söndagen fick jag veta att jag levde, fy satan va jag inte ens kunde röra på mig utan att må illa.. fyy.. men men.. jag överlevde även det.. blev tyvärr sjuk efter allt elände i helgen.. men men.. det är bara att försöka göra sig frisk igen. .vilket betyder- ingen träning.. puuh, jag får änna lite dåligt samvete.. men men.. har snart lov, då har jag en heel vecka på mig att träna.. :)
på torsdag kanske de blir götet, o hälsa på.. göttans.. men den som lever får se.. som katta brukar säga..

ajaaa.. denna helgen blir det väl ganska lugnt.. vem vet, kanske blir en tripp till karlstad.. men som sagt.. den som lever får se.. :)

filmtajm nu.. ciaaao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback