what about me..

vad känner jag? varför är jag så jäkla irriterad.. varför går allt emot mig? ååh.. pääsigare..
det är kul att bli behandlad som luft o ta skit.. när man själv försöker vara snäll..
jag har väl förstått detta nu.. man får inget tillbaka.. när man försöker vara snäll..
varför ska jag vara snäll o trevlig? jag kan också bli förbannad och sårad.. jasg har också känslor..
men att bli behandlad som luft är inget jag har bett om..
det är inget som jag ska ta, utan nu så orkar jag inte mer.. TACK.. är det enda jag kan säga.. tack att du behandlar mig som du gör.. jag är verkligen tacksam.. Not.. och ibland börjar jag faktiskt ångra den tid jag la ner.. det är svårt att kalla dig för min vän.. för oavsett vad, så behandlar man inte en vän såhära..
men det kanske du gör..

visst kan jag ta för hårt på detta.. o bli för kinkig för inget.. kanske du tycker.. men.. en vän är en vän..
en vän bryr man sig om, inte sårar..


Kommentarer
Postat av: -I--I--I--I-

ledsen att jag sårar dig. fölåt ! ! ! !

2007-02-07 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback