Did you know you used to be my hero?

You think you're special
But I know and I know and I know
And we know
that you're not..



en trött carro.. inte mycket till sömn inatt.. hmm.. inte igår natt lr natten innan det.. förstår inte varför jag inte kan sova.. kanske har man vänt på dygnet.. vem vet..du vet.. jaja.. nu går lovet mot sitt slut, och det återstår bara en enda ynka kort dag.. hur ska man ta vara på den tro? jag vet inte.. men det återstår att se.. 

förövrigt har jag haft ett mycket bra lov, med mycket roliga o mysiga saker.. ja mena, vem skulle inte bli glad över en överraskning där man inte vetat vart man skulle eller vad man skulle göra?? =) (fast nyfikna jag är ganska bra på att lista ut saker) bakat pepparkakshus,(inte så fagert, men mysigt o kul hade vi!!) vart på "utflykt", haft middagar, myskvällar, gott sällskap, letat sateliter, nattpromenader under klar stjärnhimmel mm.. vad mer kan man begära?

lite intriger här, o lite intriger där.. men är man trött och så, så är det mycket som kan bli fel.. men som tur är så löstes det fort.. och jag har tendensen att bli fruktansvärt grinig om jag är trött.. men, man kan ju inte vara felfri..

snö.. skulle vart fint med lite snö innan juli iaf.. men men..

va nere vid kära vita sannar förut me lova.. det var blött, blött o blött.. vatten överallt.. inte mycket till strand eller näsan kvar.. men men.. vattnet hinner väl sjunka innan sommarn förhoppningsvis.. förövrigt så fick jag o lova superidén att vi skulle ta ett bad här någon dag.. i vänern.. de e ju inte ofta som det inte finns någon is i januari menar jag.. o inte många som badar i januari heller för den delen.. skulle va lite fräckt, och en upplevelse att berätta för barnbarnen.. haha.. skämt o sido.. skulle iaf va kul..=) fast konsekvenserna skulle nog inte bli så jäkla bra.. men va fasen..:P

*och du får mig att le även i de svåraste stunderna.. de stunder som du ger mig vill jag bevara långt inne i mitt hjärta.. de stunder som betyder så otroligt mycket! det som värmer när det är svårt.. stunder att kolla tillbaka till..

someday, when im older? or now? right here, right now..

ja har inte bråttom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback