Just for you..

när livet är tungt och det känns som att jag har hela världen på mina axlar så plockar jag fram det som gör att jag känner mig bättre... mina bra minnen..
jag tänker tillbaka på pepparkakshusbygget.. nåjaa, resultatet var inte så fagert, men det är ju faktiskt inte det som räknades. det var en stund då precis hela världen fick stå utanför dörren och kolla in genom fönstret, utan att kunna ta sig in och störa.. tiden stod stilla.. och inga bekymmer kunde hindra mig från att skratta och njuta..



It doesn't matter what people say
and it doesn't matter how long it takes
believe in yourself and you'll fly, high,
and it only matters how true you are
be true to yourself and follow your heart


utflykt mitt i natten.. ut i skogen.. tänd brasa och en stjärnklar himmel..
det låter som taget ur en film.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback