päääsigare..

damit.. lite smått päs.. allmänt.. o inte blev de bättre att min navel inte heller ville vara min vän..fick snällt ta ut piercingen o så får de växa bäst de vill.. e lite less på de nu.. får växa ihop, så får jag vara riktigt strong o gå o göra om den så småningo.. med lova som håller mig i handen.. ooh.. hemska tanken av själva tången o "nålen" som gjorde hålet.. blä blä.. jaja..

men man får tuffa te sig helt enkelt...

match imorrn.. borde sova.. men attans.. e lite för päs för de just nu.. jaja..

kan de bli bio imorrn kväll tro? deja vu.. den som lever får se..:P

annars så rullar väl livet på som vanligt.. fast med en stor förändring..inget jag klagar på.. men men..

jajajaa.. åt fruktsallad o kikade på film me morsan förut.. gött att vara hemma faktiskt.. lr var det vekrligen det? tyckte nog liiiite synd om mig själv.. men attans, e jag slö så får jag skylla mig själv.. sen så matchen.. det betyder upp tidigt på morgonen, lång resa dit, match, o sen lång resa hem.. puuuh.. men hoppas på en bra kväll iaf!!=)

ajaa.. nuj e måttet rågat.. nu kan det bara bli bättre..

It can only get better*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback