stupid girl..

Va dum jag är.. Än en gång har jag lyckats lura mig själv..
eller har jag lurat mig själv?


just nu e jag päs på precis allt..orka med att hela världen lägger sig i mitt liv.. det är mitt liv, jag gör precis som jag vill.. och det är det sista jag behöver när folk talar om saker för mig, vad jag ska göra och inte göra, eller vad jag gör för fel, lr inte gör.. aa.. skitsam.. blir lite less på sånt..



hand i hand.. tillsammans gick vi hand i hand och höll om varann..


jag trodde att jag redan hade nått botten.. men nu insåg jag att det var en liten bit kvar att falla..
handlöst ner i det jag redan trodde jag hade varit i..
försöker klättra uppför, men väggarna är just nu för branta..
och det enda jag kan göra är att vänta på krafterna som ska ta mig uppför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback