to be with you..

känner mig som världens mest ensamma människa just nu.. kan inte riktigt sätta fingret på varför.. det har många anledningar.. och allt känns typ super värdelöst just nu.. men jag har mina perioder.. det kommer väl snart vara bara bra igen.. har ju mina vänner att umgås med.. som sprider glädje runt omkring..=)

idag kom snön även till mellerud.. göttans vart de!! kommer väl inte ligga kvar särskilt länge.. men man fick ju lite glädje iaf.. =)

tränade igår.. första gången på länge som jag kände mig riktigt engagerad och de va kul.. så nu ser jag fram emot hemmamatchen på lördag!!! verkligen!!! ska ladda rejält..

imorrn ska ja o min älskade kattis kanske gå på bio.. göta kanal.. nu e ja bara snäll o följer med.. för egentligen e jag inte jätte jätte sugen på att se den faktiskt.. men men.. för din skull gull!! fast vem vet, den kanske e rolig ändå.. hihih.. eftersom jag har vart duktig o sett 1an.. haha.. =)

we will meet again, another time,no matter what all the other says!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback