your world is to small..

din värld är för liten för att rymma mig.. jag får inte plats..
säg aldrig kanske när du egentligen menar nej.. säg nej direkt..
jag vill inte ge dig något mer, jag har redan gett för mycket..

jag svek mig själv.. jag svek mitt inre genom att tro att detta kanske skulle vara annorlunda..
jag har nu lärt mig.. man ska inte lita på folk.. man ser bara det goda, medans det onda lurar bortom hörnet..wanna know baby if what we had was good, how come you don´t call me anymore?

When you're down on your knees
And without a friend
Standing afraid at the very end
Back on your own
Lonely and lost again
Try to forget what you're going through
Think of the things that you're gonna do
Lift up your eyes
Like they told you to
Told you to..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback