Attjoo!!

Det kan man lugnt säga.. frisk e jag då inte.. jobba imorrn? får hoppas de, usch man får dåligt samvete när man vet hur mycket pengar man missar när man inte jobbar.. Men men.. är man sjuk så är man, o då ska man ju inte springa runt o smitta, utan man ska ligga hemma i sängen o käka glass o kurera sig själv.. :) sagt o gjort, det har jag gjort i 3 dar nu.. surt att man missar så mycket jobb nu för pengarna kommer ju inte då.. :( Missar 3dagars lön.. vilket är typ mer än 2000.. :S ajaa.. de svider, men får ta det iallafall.. *attjooo* nu nös jag igen.. Men men.. får väl roa mig med att städa rummet o lite sånt.. för imorrn kommer HJÄRTAT ÄNTLIGEN HEM!!! guuudars..

jajaaa.. nu ska jag göra något igen.. :) lägga mig framför en film tror jag.. :)

ciaoo so long


jovars.. nu e klockan snart halv 10.. o vid denna tiden imorgon så är jag inte hemma.. då är jag i Bränna.. hos Lovely.. guuudars.. har små fjärilar i magen.. :) Jag har gjort ett par överraskningar också.. hihi..
va händer mer imorrn? jooodå man ska o jobba klockan 07:00 till 14:00.. sen så ska jag o Lova ta en sväng till kafé fjärdingen o förhoppningsvis plocka lite jordgubbar om det finns några kvar vill säga.. sen blir det hem o göra sig iordning, fixa o dona inför kvällen.. :) Nu är det what about brian.. ganska kul.. sen e de final i pussycat doll.. o ja har en stark aning om att Melissa vinner.. det har jag inget emot.. ajaaaa.. sen blir det sängen.. hostar o snorar dock ihjäl mig.. så blir inte så mö sömn tyvärr.. sen kommer jag vara så nervös också.. men men.. :)

nu blire tvn igen.. nattinattnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback