Big girls don't cry..

SÅ sant som det är sagt.. stora flickor gråter inte.. men det är fel.. Alla gråter ibland, förutom dom dära med stenhjärta som riddare kato.. mmm.. så är det.. så sant, så sant.. :) e lite trött nu.. har tränat volleyboll, kunde jag se ett liiiiitet liiiiitet liiiiitet framsteg tro? neej, jag såg nog fel.. haha.. Vi kommer absolut vara sämst, men hej, det är ju på skoj.. :P yeees.. 

Har en konstig känsla i magen.. lite bubblande typ.. :) det börjar närma sig.. 5 dar kvar tills bubbens hemfärd.. fast.. vi ses ju inte förrän på torsdag.. =( pg,a att han landar på morran då o jag jobbar till 2.. o då kommer han till jobbet och hämtar upp mig direkt!!!!! :D

japp japp.. imorrn är det beachvolleyboll som gälller.. o la la, kommmer inte gå bra.. :P men.. typ 30tal lag som anmält sig, så får se, vi blir nog jumbolaget.. ;) haha..


Om det gick skulle jag kunna springa till solen och vända
och inte ens vara anfådd när jag var tillbaka,
om mitt bränsle var lyckan jag känner ihop med dig


vet du om att jag har sparat alla våra minnen
i en glasburk innanför mina revben
att jag samlar på dina andetag
och att du är allt jag någonsin kan drömma om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback