Im alive :)

Japp.. det var inte igår jag skrev här inte.. men man har helt enkelt inte tid längre.. Har jobbat o jobbat o jobbat.. o myst me min Fredric.. :) har även spenderat ett antal dagar på sjukan med F.. stackarn.. Men jag hoppas de blir bra snart.. annars så är det bra bra bra.. helt enkelt.. :D Har antagligen blivit kattägare även!!! :D o jag blir så himlans glad!! :D Söööta snälla gosiga fredric som låter mig få en kattunge.. hihi.. Sen planeras det en utlandsresa så småningom även.. cypern eller tunisien som de ser ut nu :) ajaa.. så kan det vara.. hih.. Sitter o slöar o äter blåbär.. mumma.. är ensam hemma nu,, har vart de i en vecka o ska vara de tills nästa torsdag.. så nu får man jobba o slita, puuuh.. så ska ner o sätta igång en tvättmaskin så att jag har rena kläder när jag ska jobba imorrn,.. har fått fortsatt jobb där även efter sommaren om jag vill, vilket är skönt att tjäna lite pengar.. innan det blir utlandsjobb så måste jag fixa med lite av varje.. t.ex så måste jag gå en kurs först.. o sådära.. så får la se va som händer o sker.. :)
men nu så kilar ja ner o fixar me grejjerna som ska göras.. :)

tjng tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback