Im tired..

Nu var helgen slut.. ska jag säga äntligen?? usch.. är så trött efter allt jobb.. Eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån Kanalyran så vart jag ute ändå o härja.. o skönt vart det inte att gå upp i gryningen när man i stort sett hade kommit i säng o fått en liten stunds blund.. Men det är ju pengar man tjänar så jag fick snällt dra mig upp.. Såg ut som en zombie precis hela helgen.. Och idag var det värst.. usch.. men skönt att vara ledig nu i 2 dagar.. :) Jobba två dagar förmiddagspass o sen ledig helgen.. välförtjänt efter denna helgen.. :P

Nåjaaaa.. 9 :onde dagen går mot sitt slut.. vad kan jag säga? Jag får nog nypa mig i armen.. för har fortfarande inte förstått att det faktiskt är nästa vecka! guuudars.. Hur kommer allt bli? Har blivit nervös nu.. :D

Joooofan, inte nog me de.. sötpööten ringde igår o berätta att han o jag ska åka till Frankrike.. på intervju!!! halllååå elle? :) haha.. hur coolt som helst.. typ jobbintervju.. då kanske det vi pratat om blir verkligt.. :) Jobba på en Yatcht.. :D Så när jag är klar med mitt sommarjobb så blir det planer för frankrike o så.. :D

nåjaaa, först o främst ska vi spendera pengar på ett akvarium, för det har jag bestämt, ;) haha.. O Freddan gick allt med på det.. så det blir ett projekt att fixa när han kommer hem också.. Annars ska vi nog mest njuta av varandras närvaro.. :D :D gå o bada i sundserud varje kväll.. hihih.. :) jaaa, små saker kan bli så bra när man är tillsammans :)

nu ska jag nog åka en sväng o bada kanske.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback