Its been a while..

shit.. va ett tagsen man skrev här.. Men mycket har hänt sen sist.. och jag har haft fullt upp med andra ord.. :D
torsdag den 12e juli kom den också.. och är även förbi.. :D Gud.. Nervös var jag när mamma skjutsade upp mig till Bränna.. hihi.. :) Där stod min sötnos.. Va hände?? när han tog mig i sin famn så stannade tiden.. Underbart :D Sen dess har jag spenderat den mesta tiden me lovely.. Man får ju ta igen all tid man missat.. Och vi har hunnit med ganska mycket redan.. en sån liten sak som att åka till vänersborg och handla mat (storhandla mat) ihop gjorde att det flög i magen på mig.. :) jovars.. att somna in med trygga armar runt mig varje natt, att känna doften av trygghet, och få en puss på kinden.. jag kan inte begära mera!! Varje gång när han är i närheten så blir jag glad och kan inte sluta kramas!! Jag vill inte släppa taget.. är nog lite rädd för att bli lämnad ensam igen tror jag..men det ska jag inte bli!! :)

så vad har vi gjort?? vi har hunnit med att gosa, kollat film, badat bastu me rohm mm, ätit körsbär, kramats, handlat, ett besök på akuten i U-valla, myst runt, pussats, badat, suttit tätt intill varandra och kikat på åskan som dundrade.. mm mm mm.. :D Jag kan inte säga mer än att allt känns perfekt.. :D


I ljus och mörker är jag där och aldrig lämnar jag dig
Jag följer varje steg du tar, hos Dig stannar jag kvar
som en hand i stormen, Som en våg, som fötts för att bära dig.
Och aldrig lämnar jag dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback