Jag förstår inte..

Nyp mig i armen.. please.. idag är det faktiskt tisdag.. Skulle jobbat idag, men fick sjukanmäla mig.. suck.. har feber o ont som attans i halsen.. så fick inte jobba pg.a att ja kunde smitta dom äldre.. så.. jag har legat i sängen hela dagen.. tyckt synd om mig själv. får inte jobba imorgon heller.. tråkigt, förlorar gött mö pengar i vart fall. :( nåjaaa.. bättre att bli frisk..

men snälla nån, nyp mig i armen.. idag är det verkligen tisdag.. imorrn kommer onsdag.. och efter onsdag kommer dagen med STORT D.. torsdag med andra ord.. torsdag den 12e juli.. den dagen som jag har längtat så otroligt mycket till.. jag kan knappt fatta att det faktiskt är så snart.. Den otroligt långa tiden och väntan är alltså slut? ojoj.. det är mycket att smälta nu.. Är riktigt nervös.. men, det ska jag väl inte vara eller? kommer det vara som det var innan Fredric åkte? vem vet.. torsdagen bestämmer.. :D ska iallfall försöka jobba på torsdag- 07:00 till 14:00.. om jag inte är dålig då.. Sen bubben landar på flygplatsen 10:20.. o blir upphämtad av sin syster.. och sen på kvällen så åker jag upp till det gula huset i bränna.. till Fredrics hus!!!!! jag är lyckligast!! det kommer bli så mysigt :) Allt ser precis ut som det gjorde när vi lämnade huset.. wihoo.. :)

Den som väntar på något gott................ :D

 Och jag längtar efter dig så enormt mycket nu att jag tror att jag kvävs, och kors vad du kommer bli ihjälkramad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback