Snart är väntan över..

Snart kommer mitt liv att förändras.. Ganska stor förändring.. Jag har fått en person att dela mitt liv med.. Det är på riktigt.. på allvar.. Jag har börjat min resa mot vuxenlivet och allt som har med det att göra.. Hur ser mitt liv ut om 2 år? vem vet.. Det kommer bli ett helt nytt liv.. Och med min ponke vid sidan så kommer det bli absolut underbart..
En sån stark känsla som jag har att allt kommer bli perfekt har jag aldrig haft förr.. När man blir äldre så blir allt genast mycket allvarligare.. Så nu är det dags att börja ta livet lite allvarligt.. jag menar då väldigt lite, för än så länge är jag ung och lever mitt liv.. :) Men jag har mitt eget liv, men även en annans person.. Det är lite blandade tankar.. mest av allt så är jag väldigt förväntansfull och otroligt kär.. :) Och nu är det 6 dagar kvar.. 6 otroligt få mesiga korta långa regniga dagar kvar tills jag är hos hjärtat igen.. jag kommer fortfarande ihåg den 13 april, då vi skildes åt för en en tid framöver.. 3 månader närmare bestämt.. 92 dagar.. Jag var så ledsen.. :( men nu är jag desto gladare.. :D 92 dagar är nästan 100 dagar, som big brother typ.. Men vi klarar det!! Jag kan redan säga nu att vi har klarat det.. :) Jag är nervös..!!! :D 86 dagar har gått.. Nu kommer vi inte vara ifrån varandra så länge nån gång mer.. Så jobb utomlands verkar vänta på oss.. det ska bli så spännande.. :D
nee.. nu blir det att nana lite.. ska upp 7 imorrn igen o jobba.. zzzzzzz..


Som ett stilla sommarregn
Gör frusen mark till sommaräng
Så väckte du min kropp och själ
Gav liv åt min längtan och min förväntan

Vart du än går och var du är
Så ska jag alltid finnas där
Och lysa upp den väg du går
Och vart det än bär så går jag där bredvid dig..


121,5 timmar kvar!!!!!!!!!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback