Under my umbrella..

Allsång på skansen nu.. hehe.. :) i Stockholm regnar det då inte.. men här gör de det.. seegt.. regnat heeeela dagen.. Men jag o mammsi har varit i trollhättan o handlat :) :) fick med mig både det ena och det andra hem.. :P
hann även med ett besök hos min kära moster Agneta, som hade kommit hem från Grekland, där hon och hennes man hade spenderat 14 härligt varma dagar.. puuuh, hon va BRUN.. :) det hade ju vart värmerekord då dom vart nere.. inte dåligt me 46 grader i skuggan.. ;)

Nåjaa... Per Gessle sjunger om sommartider, det skulle inte vara fel att sjunga om det.. För sommartider behövs..

På lördag så är det beachvolleyboll på vita sannar.. :D FY FASEN VA SKÖÖÖJ!! vi kommer nog dock vara sämst, men.. de e ju nöjet som räknas.. :P  så de blir en fartfylld fest.. hoppas bara på bättre väder så ska de nog lösa sig.. :D

nu ska ja fixa lite.. började städa min garderob igår.. det är ungefär 24 timmars jobb..;)

så.. nu får ja röra på fläsket.. :)

tjing tjing så länge..

Right here waiting

Snart blir det förökning.. Inte bara jag och Fredric.. Utan ett akvarium med massa fiskar också.. ;)

Bara 8 dagar kvar.. o snart är det 7.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback