I idolize just you..

Through the darkness
I can see your light
And you will always shine
And I can feel your heart in mine
Your face I've memorized
I idolize just you


Så var min vistelse i stockholm slut den också.. Midsommar på fredag, är jag sugen på det? nej.. faktiskt inte.. o ännu mindre sugen blir ja då jag hör att det ska regna.. fy pyttsan.. så jaa.. just nu längtar jag mest mig bort till huset i bränna.. :/
i det huset kommer jag tillbringa många dagar o nätter nu i framtiden.. :D
Guud.. 21 dagar kvar.. fast.. imorrn är det 20.. :D Fast det känns som dagarna har segat sig fram nu när jag inte har haft nån kontakt me gulleponken.. :(
nåjaaa.. Det är bara att vänta.. så kommer la det också snart..

jooo.. till det viktiga.. Jag vart ju och såg JUSTIN TIMBERLAKE igår.. och jag kan inte mer än att säga: han är en GUD! :D det var det bästa jag sett.. uuuh, shiit va bra alltså!! guud så jäkla bra!!! har lite bilder därifrån på bilddagboken.. dock inte så bra kvalitet på bilderna.. men va fan.. :)

In your eyes I find the answers to my questions.
In your arms, yeah, I found the world I've waited for.
In your touch, I've found everything I ever needed.
I need nothing more.
Always dreamed of the day when
My dream would find me.
Now my dream's beside me.
You are in my life.
In your arms I know where I belong.
I've never known this feeling,
But it feels like home.


Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback